piątek, 24 kwietnia 2015

Prosta surówka z marchewki i jabłka




Surówkę tą pamiętam z bardzo wczesnego dzieciństwa, gdy przyrządzała mi ją moja mama . Przez wiele lat jej nie jadłam, lecz nagle sobie o niej przypomniałam. Jest pyszna i zdrowa. Zdecydowanie nadaje się dla maluszków i wydaje mi się, że napewno ją pokochają za jej słodki smak. ;) 




SKŁADNIKI :

  • 2 marchewki
  • 1 słodkie jabłko
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • szczypta soli
  • ewentualnie 1 łyżeczka cukru lub miodu


WYKONANIE :
Marchewkę i jabłko obrać, a następnie marchewkę zetrzeć na tarce z drobnymi oczkami, a jabłko pokroić w kosteczkę (można również zetrzeć na tarce o grubych oczkach). Doprawić sokiem z cytryny, solą i jeśli jabłka były mało słodkie cukrem lub miodem.

SMACZNEGO!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz